تماس با ما
چنانچه سوالی در مورد پکیج های آموزشی داشتید می توانید از طریق تیکت، با ما در تماس باشید .
ارسال تیکت جدید
پیگیری تیکت– بسیاری از سوالات شما در بخش سوالات متداول هر محصول یا سوالات رایج عمومی قبلا پاسخ داده شده است.
– ثبت تیکت های متعدد باعث بررسی سریعتر نخواهد شد و پشتیبان را برای درخواست های شما گمراه می کند.
– اگر حساب کاربری دارید و میخواهید اعلان تیکت ها را از طریق ایمیل دریافت کنید، لطفا ایمیل خود را در قسمت جزییات حساب کاربری در حساب من وارد کنید. همچنین می توانید نام نمایشی را هم به دلخواه تغییر دهید.
– قبلا آموزش های متعددی برای راه اندازی و کار با محصولات تدارک دیده شده ، کافیست به وبلاگ آکادمی چاتیز سر بزنید.
– اگر به عنوان مهمان قصد ارسال تیکت را دارید و هنوز در سایت ثبت نام نکرده اید، در پایان تیکت و برای پیگیری جواب خود، شماره پیگیری را در جایی یادداشت کنید تا بتوانید تیکت خود را پیگیری نمایید.
– چنانچه سوالی درباره محصول داشتید و سوالات خود را از قسمت سوالات متداول پیدا نکردید می توانید یک تیکت جدید ارسال کنید.
-
من محصول را خریداری کردم و پول از حساب من کسر شده ولی نمی توانم آن را در قسمت دانلود ها ببینم. چیکار کنم؟
این بدین معنی است که فرآیند پرداخت پول توسط درگاه پرداخت تکمیل نشده است. چنانچه پول از حساب شما کسر شده است، منتظر بمانید و ظرف مدت 72 ساعت پول به حساب شما باز می گردد و از فرستادن تیکت خودداری کنید. شما می بایست یکبار دیگر نسبت به پرداخت محصول اقدام کنید.
-
در صورت خرید محصول چند ماه می توانم از خدمات پشتیبانی استفاده کنم؟
با خرید محصول 6 ماه به صورت رایگان می توانید از خدمات پشتیبانی استفاده کنید.